Ligesom der selvfølgelig forventes af os, at vi overholder vores aftaler, så forventer H H Gulvafhøvling også, at kunden overholder deres del af aftalen. Dette glæder at rummet/rummene er klar til afhøvling/slibning, hvilket betyder at rummet/rummene er tomme og grov fejet så der ikke ligger skruer,søm eller lignede på gulvet. Hvis der ikke er adgang til 380V strøm, skal dette oplyses ved bestilling eller seneste dagen før, så der evt. kan nå at bestilles elektrikker.

Gulvafslibning støver lidt, så derfor ingen elektronik i rummet, hvis det nu ikke kan lade sig gøre fx fladskærme/anlæg på væg, lamper i loft, så er det kundens ansvar ,at det forsvarligt afdækket. Vi fjener selvfølgelig vores affald, samt prøver at støvsuge godt efter os, men der må påregnes let rengøring bagefter.

Er du/I igang med en større renovering, så er det vigtigt at de andre håndværker er klar ovre at vi kommer den/de pågældende dage, og at de er færdig i de rum H H Gulvafhøvling skal være i.

Ved aflysning eller flytning af bestilt arbejde. 

Det kan jo ske, at der sker et eller andet, så det ikke er muligt at få udført arbejdet den pågældende dag, så er det vigtigt at du/I ringer så snart det er muligt,så jeg har mulighed for at ændre planlægningen. (vi kan jo også være uheldig at have flere sygmeldinger på en dag, og derfor ikke har mulighed for at komme)